funderaren.?




lagom gammal bild från hemma hos karlsson:) sitter och funderar på riktigt djupa saker .... som tillexempel varför är det så att alla nu för tiden är indelade i olika grupper? det har kanske alltid varit så? jo det har det nog. men nytt för vår generation är fjortisarna och emos ;) tycker alla är lite för hårda mot dem. det är inget fel att vara snygg fjortis och veta om det. och emo bryr mig inte bara ni inte skrämmer mig ;) en sak bryr jag mig faktiskt om emosar ska inte skära sig det verkar så onödigt ät fruktsallad ist :) 

Kommentarer
Postat av: v e v v e

HAHHAAHHAAH du är för go älskling :) <3333

2009-08-20 @ 07:54:56
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, håller med vevve ;)



"och emo bryr mig inte bara ni inte skrämmer mig ;)"



HAHAHA

2009-08-20 @ 16:15:56
Postat av: Viktor

Det var, Viktor, jag som kommenterade ovan, glömde att skriva i mitt namn tydligen :D

2009-08-20 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0