planering

så här kommer min morgondag att se ut tror jag : $
.
först ska jag vakna vid cirka 7,sen ska jag hitta lite kläder som jag ska ha på mig men innan det ska jag ta en dusch så att man inte luktar usch (y)
efter det ska jag äta en frukost som ska vara lite bättre än de jag ätit på senaste tiden då det bara varit ett glas saft XD
sen när jag är färdig med det ska jag borsta tänderna och fixa mitt hår och så ska jag ta den lilla korta promenaden till busshållplatsen för att sen ta bussen till skolan. gå i skolan och sluta så tidigt som möjligt sen blir det att tillbringa restan av dagen med min älskling :) <3


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; åh, haah.

Jo, det är toppen! :D

2009-08-20 @ 23:45:54
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: v e v v e

ja, det ska bli massa kul att vara med dig min söta älskling! :D Jag älskar dig! <3

2009-08-20 @ 23:49:51
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0